Довідка


 Запитай у бібліотекаря

Як записатися до бібліотеки?

Запис користувачів до бібліотеки здійснюється у відділах:

  • міського абонемента,
  • інформаційно-бібліографічному (І-й поверх),
  • науково-методичному,
  • читальних залів

у секторах:

  • мистецтв,
  • документів іноземними мовами,
  • обслуговування дітей,
  • інтернет-центр (ІІ-й поверх).

Для запису до бібліотеки необхідно:

  1. пред’явити паспорт або документ, що його замінює (з позначкою реєстрації місця проживання);
  2. надати працівнику відомості, необхідні для заповнення читацького формуляра;
  3. оформити читацький квиток у касі бібліотеки.

Запис до бібліотеки неповнолітніх осіб здійснюється на підставі документа, який пред’являють їх батьки, установи або особи, під наглядом яких вони перебувають.

Як оформити читацький квиток?

Оформлення постійного/одноразового читацького квитка та виготовлення його дублікатів здійснюється працівником каси бібліотеки (ІІ-й поверх).

Для оформлення читацького квитка необхідно:

  • пред`явити касиру паспорт або документ, що його замінює;
  • оплатити вартість оформлення  у розмірі, встановленому наказом бібліотеки.
Який термін дії читацького квитка?

Користувачі можуть оформити такі читацькі квитки:

  • річні – строком на один календарний рік (діють з 01 січня до 31 грудня поточного року);
  • одноразові – діють один день для користування фондами читальних залів;
  • тимчасові – для учасників масових заходів, акцій – діють до закінчення заходу, акції.
Скільки коштує читацький квиток у 2017 році?

Оформлення обліково-реєстраційних документів, в т. ч читацьких квитків – платна послуга бібліотеки. Вартість сплачується готівкою у касі бібліотеки (ІІ-й поверх) та зараховуються на поточний рахунок позабюджетних коштів бібліотеки.

Вартість оформлення річних обліково-реєстраційних документів становить:

10 грн. – для користувачів віком до 10 років
20 грн. – для користувачів віком від 10 років

5 грн. – одноразовий читацький квиток.

БЕЗКОШТОВНО – тимчасові обліково-реєстраційні документи для учасників масових заходів, акцій.

6 грн. – дублікат

Що робити при втраті читацького квитка?

Зверніться до працівника каси бібліотеки та оформіть його дублікат. Вартість послуги у 2017 році становить – 6 грн.

Для яких категорій існують пільги на послугу оформлення реєстраційних документів?

Наказом бібліотеки №27 від 31.12.2015 р. послуга оформлення реєстраційних документів надається безкоштовно для таких категорій:

  • Інваліди І-ІІ- ї груп;
  • Діти-сироти до 18 років;
  • Працівники публічних бібліотек;
  • Учасники масових заходів, акцій.
Хто може записатися до Бібліотеки?

Усі громадяни України, незалежно від соціальної, майнової, расової, національної приналежності, статі, освіти та іноземці і особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Який графік обслуговування користувачів бібліотеки?

Обслуговування користувачів здійснюється за таким графіком:

  • понеділок — четвер – з 10 до 19 год.
  • п’ятниця та неділя – з 10 до 18 год.
  • субота – вихідний
  • тел. для довідок: (0352)52-64-49, 25-97-15
Скільки документів можна одержати на абонементі одноразово?

Користувачі мають право одержати для опрацювання поза бібліотекою одноразово до п’яти друкованих видань терміном до 30 діб, після реєстрації їх у читацькому формулярі.

Термін користування документами може бути продовжений, при відсутності на них попиту з боку інших користувачів.

Термін користування новими надходженнями, документами підвищеного читацького попиту може бути зменшено до 5–15 днів.

Чи можна у бібліотеці користуватись власними гаджетами (ноутбуками, планшетами)?

Так. На І-му та ІІ-му поверхах бібліотеки є зона безкоштовного бездротового підключення.

Для підключення гаджета до WI-FI зверніться до чергового працівника та отримайте пароль доступу.

Підключення до Інтернету через WI-FI — безкоштовно.

Чи можна роздрукувати інформацію з власного електронного носія?

Друк інформації з електронного носія користувача здійснюється в Інтернет-центрі чи касі бібліотеки (ІІ-й поверх). Вартість послуги оплачується згідно з «Переліком платних послуг бібліотеки».

Чи є у бібліотеці ксерокс?

Так. У касі бібліотеки (ІІ-й поверх) можна зробити чорно-білі та кольорові копії на листках формату А4, А3. Текст та малюнки також можна копіювати на принтері чи сканері.

Як подарувати бібліотеці книги?

Бібліотека з вдячністю приймає від приватних осіб та установ подаровані книги.

Дарувальники можуть звернутись у відділ комплектування фондів бібліотеки (І поверх) особисто, чи за телефоном (0352) 52-64-49. Адреса для пересилки книг поштою:

Тернопільська обласна бібліотека для молоді, вул. Д. Нечая, 29, м. Тернопіль, 46003

Що робити, коли документ із фондів бібліотеки пошкоджено чи втрачено?

У разі незначного пошкодження документа з фонду бібліотеки необхідно здійснити його ремонт власним коштом та повернути у бібліотеку.

При втраті чи сильному пошкодженні документа необхідно замінити його аналогічним документом, чи документом, визнаним бібліотекою рівноцінним, або відшкодувати його ринкову вартість.

За втрату або псування документа з фонду бібліотеки неповнолітнім користувачем відповідальність несуть його батьки, навчальний заклад чи установа, під наглядом яких він перебуває.

Що таке пеня?

Пеня – штрафна санкція за несвоєчасне повернення документів із фонду бібліотеки.

Нараховується за кожен прострочений день користування однією одиницею. Розмір пені встановлюється бібліотекою. Сплата пені здійснюється у касі бібліотеки, згідно чеку про суму боргу.

Як стати учасником клубу за інтересами?

Необхідно оформити читацький квиток та зареєструватись у керівника обраного Вами клубу.

Детальніше про клуби, графік їх засідань див. розділ сайту «Клуби»

Що цікавого пропонує бібліотека влітку?

Для учнівської молоді розроблено літню програму «Канікули в бібліотеці».

З понеділка по четвер з 11 до 14 години на Вас чекають конкурси та вікторини, навчальні майстер-класи, цікаві книги і журнали, інтелектуальні ігри та ігри на X-box приставці.

Тел. для довідок (0352) 25-97-15- відділ соціокультурної діяльності

Як вивчити англійську безкоштовно?

В Інформаційному центрі “Вікно в Америку для майбутніх лідерів” Тернопільської обласної бібліотеки для молоді.

  • English speaking club. Спілкування живою англійською мовою, цікаві та неординарні зустрічі, азартні дискусії, вдосконалення знань та мовна практика. Час проведення: щовівторка з 17.00 до 19.00 год.
  • English hour. Навчальні заняття англійської мови для дітей віком від 5 до 9 років. Час проведення: щосереди з 14:00 до 15:00 год.
  • За допомогою програми Rosetta Stone.

Детальніше →

Від чого залежить вартість платних послуг бібліотеки?

Розмір плати за надання послуги з оформлення обліково-реєстраційних документів визначається на підставі спільного наказу МКУ, МФУ та МЕРТУ № 1004/1113/1556 від 01.12.2015 «Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності» та затверджується наказом директора Бібліотеки.

Де можна підписати обхідний лист?

Після закінчення навчального закладу (школа, ВНЗ) Ви повинні:

  • повернути до бібліотеки всі матеріали, що були отримані Вами з бібліотечного фонду;
  • підписати обхідний лист у секторі мистецтв (ІІ-й поверх) та затвердити підпис печаткою у відділі міського абонемента (І-й поверх) бібліотеки.
Як здійснити перереєстрацію?

Перереєстрація користувачів здійснюється щороку з 01 січня. Перереєстрація здійснюється при пред’явленні паспорта чи попереднього читацького квитка, строк дії якого закінчився.

Користувач, який не пройшов перереєстрацію, втрачає право на користування бібліотекою.

Бібліографічна довідка

”Бібліографічна довідка” — інформаційна служба нашої бібліотеки, черговий оператор якої допоможе Вам знайти інформацію про книги, статті, Інтернет-ресурси, а також підібрати список літератури за конкретною темою.

Бібліографічна довідка” направлена на максимальне задоволення інформаційних потреб користувачів бібліотеки. Бібліотека виконує такі види бібліографічних довідок:

  • бібліографічна, зокрема адресна (визначає наявність та місцезнаходженя документів),
  • тематична (містить бібліографічну інформацію з визначеної теми),
  • уточнювальна (визначає та уточнює елементи бібліографічного опису),
  • фактографічна (містить фактографічні дані з різних бібліографічних джерел),
  • змішана (містить бібліографічну та фактографічну інформацію).

Бібліографічна довідка працює 5 днів на тиждень та виконується працівниками бібліотеки протягом двох діб.

Довідка є безкоштовною.

Не надаються готові реферати, твори, курсові і дипломні роботи та списки літератури до них.

Бібліографічна довідка не відповідає на запитання стосовно інформації комерційного характеру, інформації, що спрямована на порушення законодавства та некоректні запитання.

Звертаємо Вашу увагу на те, що Ви також самостійно можете здійснювати бібліографічний пошук інформації в електронному каталозі нашої бібліотеки.

Запитай у психолога

Якщо ви опинились у скрутній життєвій ситуації, відчуваєте душевний дискомфорт, не можете зупинити шквал проблем, то запрошуємо до спілкування.

Разом з Вами спробуємо знайти шлях до гармонії з собою, найближчим оточенням та навколишнім світом.

Вам готовий допомогти і дати відповіді на питання, що хвилюють, кваліфікований психолог.

Фахова консультація безкоштовна! Анонімність та конфіденційність будуть збережені.

Щоб скористатись послугою, потрібно вказати Ім’я, E-mail, задати запитання і на Ваш e-mail надійде відповідь.