Кріппендорф Кайхан. 36 стародавніх китайських стратегій, щоб перемогти конкурента

Кріппендорф Кайхан. 36 стародавніх китайських стратегій, щоб перемогти конкурента

Сьогодні світ бізнесу — це справжнє поле бою. Щоб вижити в ньому, підприємцю потрібна ефективна «зброя». Нею можуть бути секретні інсайди компаній або ж потужний Digital-маркетинг, але цього бракує для перемоги. Наблизитись до омріяного успіху вам допоможуть 36 стратегій, або стратагем, — прийоми стародавніх китайських воєначальників, що досягали першості в битвах.

Їх дотримуються Microsoft, Coca-Cola, Starbucks — компанії, які «на коні» в бізнесі вже багато років. І Кайхан Кріппендорф, усесвітньо визнаний лідер думок, знає про ці стратегії все. Він проаналізував понад 300 бізнес-кейсів 100 найуспішніших компаній крізь призму стратагем, щоб пояснити, як ними правильно скористатись. Ці своєчасні настанови зміцнять ваші позиції на ринку, допоможуть створити вдалу бізнес-модель, залучити інвесторів й оминути «підводні камені» від конкурентів. Застосовуйте стратагеми як дієві інструменти для розвитку бренду, вигравайте найбільш суперечливі битви і ховайте ці «кинджали» за осяйливою усмішкою.

Переглядів: 333
Попередня
Гладвелл Малкольм. Розмови з незнайомцями
Наступна
Озерна Дарка. Бути окей
Меню