У сучасному світі, де цифрові технології все більше впливають на спосіб сприйняття інформації, бібліотеки постають перед викликом залучення нових відвідувачів і підтримання інтересу до читання у постійних користувачів. Одним із ефективних засобів вирішення цього питання є квест-гра.
Квест-гра – це інтерактивний формат розважально-інтелектуального заходу, під час якого учасники виконують різноманітні завдання, розгадують загадки, головоломки та виконують послідовні дії задля досягнення конкретної мети.
Квест у книгозбірні – це не лише захоплююча розвага, але й потужний інструмент популяризації книг, бібліотечних послуг та ресурсів. Він перетворює відвідування бібліотеки на інтерактивну пригоду, сприяючи розвитку навичок критичного мислення та командної роботи.
Також квести розвивають лідерські якості учасників, підвищують мотивацію до процесу здобування нових знань, тому відіграють важливу роль у підвищенні читацької активності та залучення молоді до бібліотеки як місця культурного та освітнього розвитку.
Як квест-гра просуває книгозбірню?
- Привертає увагу громадськості. Квест є нестандартним та цікавим способом привернути увагу до бібліотеки. Він створює інтригу та бажання взяти участь у заході.
- Залучає нових читачів. Ця форма розваги приваблює не лише постійних відвідувачів бібліотеки, але й тих, хто раніше міг бути “нецільовою” аудиторією.
- Сприяє активному вивченню нової інформації, розвиває креативні та аналітичні здібності.
- Учасники квесту відчувають, що бібліотека – це не лише місце для читання, але й цікаве місце для відпочинку та освіти.
Створення квест-гри – це творчий процес, що вимагає уваги до деталей та уміння зацікавити, залучити учасників.
На нашому сайті ви можете знайти корисні ресурси для організації захопливих квест-ігор.
Переглянути рекомендаційно-методичні матеріали “Квест-гра як засіб популяризації книги та читання серед підлітків“.
Готові вікторини дивіться тут.
Створюйте захопливі подорожі у світ книг та знань у вашій книгозбірні за допомогою квест-гри!