Лаптон Е. Графічний дизайн. Нові основи

Лаптон Е. Графічний дизайн. Нові основи

У книжці «Графічний дизайн: Нові основи» відомої авторки Еллен Лаптон Thinking with Type, Type on Screen) і викладачки дизайну Дженніфер Коул Філліпс розглянуто ключові поняття візуальної мови, на яких ґрунтується будь-яка дизайнерська робота — від логотипа чи «шапки» фірмових бланків до складних вебсайтів та інтерфейсів.

На основі аналізу численних робіт студентів і досвідчених дизайнерів авторки пояснюють основоположні складові двовимірного дизайну, такі як точка, лінія, площина, масштаб, ієрархія, шари і прозорість, та демонструють можливості злагодженої взаємодії цих складових.

Друге видання, ретельно переглянуте, містить новий розділ про принципи гештальту, а ще — багато нових прикладів, зокрема за темами роботи з сіткою та кольором.

Переглядів: 676
Попередня
Улюра Г. Ніч на Венері: 113 письменниць, які сяють у темряві
Наступна
Селбі Е. Анімація