Прищенко С. Дизайн і реклама: ілюстрований глосарій

Прищенко С. Дизайн і реклама: ілюстрований глосарій

Глосарій містить визначення основних термінів і понять художньо-проектної культури, які супроводжуються відповідним ілюстративним матеріалом. Термінологічний склад суттєво розширено тлумаченнями синергетичних можливостей кольору та семіотичних трансформацій візуальної мови дизайну і рекламних комунікацій, основними рисами мистецьких стилів, а також низкою понять із суміжних галузей: етнокультурознавства, психології, екології, маркетингу, рекламної індустрії, поліграфічних і комп’ютерних технологій, кваліметричних методів оцінки естетичної якості об’єктів.

Наукове видання призначене для студентів, викладачів, аспірантів, відвідувачів художніх шкіл та курсів підвищення кваліфікації, художників, дизайнерів, архітекторів, культурологів і мистецтвознавців, менеджерів рекламної та соціокультурної сфер.

Переглядів: 305
Попередня
Бонні Г. Жіноча компанія
Наступна
Сучжон-Кім Пан А.