Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

У виданні висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та надаються рекомендації щодо впровадження їх у практику. Наводяться результати експериментальних досліджень з реалізації трудового виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності. Репрезентуються авторські інноваційні адаптивні технології навчання дітей з інтелектуальними порушеннями.

Видання адресовано фахівцям закладів загальної середньої освіти, науковцям, працівникам соціальних служб, викладачам та студентам вищих навчальних закладів. А також батькам дітей з особливими освітніми потребами і всім особам, зацікавленим у вирішенні проблем сучасної спеціальної педагогіки та психології.

Переглядів: 900
Попередня
Видатні жінки української історії
Наступна
Тіммеш Кетрін. Дівчата думають про все на світі