Яцко Н. PR та маніпуляції

Практичний словник Наталі Яцко включає визначення та пояснення базових термінів з комунікації, психології, логіки, політології, управління, маркетингу та реклами, а також різного роду маніпулятивних практик. Уважне знайомство зі словником допоможе читачеві зорієнтуватися в сучасних інформаційних потоках, зрозуміти їх витоки та призначення і відчути себе впевненіше з погляду власного вибору у спілкуванні з зовнішнім світом.

Для полегшення сприйняття досить широкого різногалузевого матеріалу до словника включено нарис Олексія Карпенка «Історія піару та реклами на теренах України», а також практичні поради, деяку інформацію щодо загальної статистики і фізичних та психологічних можливостей людини, короткі англо-українські словники, адреси світових та національних мережевих пошукових систем.

Призначений для широкого кола читачів.