Довідка

Запитай бібліотекаря

1Як стати користувачем бібліотеки?

- У касі бібліотеки (2-й поверх) виготовити читацький квиток.

- В обраному Вами обслуговуючому відділі бібліотеки надати відомості (прізвище, ім’я по-батькові, дата народження, освіта, місце проживання), необхідні для заповнення читацького формуляра; ознайомитися з Правилами користування бібліотекою та підтвердити зобов’язання їх виконувати.

Для запису до бібліотеки та оформлення читацького квитка необхідно пред`явити паспорт або документ, що його замінює (із позначкою реєстрації місця проживання).

2Чи є у бібліотеці ксерокс?

Так. У касі бібліотеки (2-й поверх) на платній основі можна отримати послуги копіювання (в т.ч. кольрового), сканування та друку інформації, а також заламінувати чи зброшурувати документи.

3Де можна підписати обхідний лист?

По закінченні навчального закладу/відрахуванні користувач повинен повернути до бібліотеки всі документи, що були отримані з бібліотечного фонду та підписати обхідний лист у відділі міського абонемента (1-й поверх).

4Як стати учасником клубу/табору?
  • Виготовити читацький квиток
  • Зареєструватися в обраному клубі/таборі
  • Оплати у касі бібліотеки вартість занять (якщо обрано платний клуб/табір)
5Що таке «читацький квиток»?

Читацький квиток – основний обліково-реєстраційний документ, який дає право на користування бібліотекою.

Оформлюється у касі бібліотеки (2-й поверх) на платній основі.

6Скільки коштує послуга виготовлення читацького квитка у 2018 році?

Оформлення обліково-реєстраційних документів, в т. ч читацьких квитків- платна послуга бібліотеки. Вартість сплачується готівкою у касі бібліотеки (ІІ-й поверх) та зараховуються на поточний рахунок позабюджетних коштів бібліотеки.

Вартість оформлення річних обліково-реєстраційних документів становить:

  • Для користувачів віком до 10 років - 10 грн.
  • Для користувачів віком від 10 років - 20 грн.
  • Одноразовий читацький квиток - 5 грн.
  • Дублікат - 6 грн.

Стимулюючі обліково-реєстраційні документи для учасників масових заходів, акцій бібліотеки оформлюються - БЕЗКОШТОВНО.

7Який термін дії читацького квитка?

Користувачі можуть оформити такі читацькі квитки:

  • річні - строком на один календарний рік (діють з 01 січня до 31 грудня поточного року)
  • одноразові - діють один день для користування фондами читальних залів
  • тимчасові стимулюючі для учасників масових заходів, акцій - діють до закінчення заходу, акції
8Що робити при втраті читацького квитка?

У касі бібліотеки (2-й поверх) виготовити дублікат.

Вартість послуги у 2018 році становить 6 грн.

9Для яких категорій існують пільги на послугу оформлення реєстраційних документів?

Наказом бібліотеки №3 від 08.02.2018 р. послуга оформлення реєстраційних документів надається безкоштовно для таких категорій:

  • Інваліди І-ІІ-ї груп
  • Діти-сироти до 18 років
  • Працівники публічних бібліотек
  • Учасники масових заходів, акцій
10Чи є в бібліотеці електронний каталог?

Так. З 2011 року бібліотека веде електронний каталог, електронні картотеки статей з періодики та наукових збірників.

Розміщений на сайті бібліотеки catalog.tobm.org.ua

11Скільки документів можна одержати на абонементі одноразово?

Користувачі мають право одержати для опрацювання поза бібліотекою одноразово до п’яти друкованих видань терміном до 30 діб, після реєстрації їх у читацькому формулярі.

Термін користування документами може бути продовжений, при відсутності на них попиту з боку інших користувачів.

Термін користування новими надходженнями, документами підвищеного читацького попиту може бути зменшено до 5–15 днів

12Що робити, коли бібліотечний документ пошкоджено чи втрачено?

У разі незначного пошкодження документа з фонду бібліотеки здійснити його ремонт власним коштом.

При втраті чи сильному пошкодженні документа з фонду бібліотеки замінити його аналогічним чи документом, визнаним Бібліотекою рівноцінним, або відшкодувати його ринкову вартість.

Не знайшли відповідь на запитання? Запитайте Онлайн консультанта →

Бібліографічна довідка

«Бібліографічна довідка» - безкоштовний інформаційний сервіс бібліотеки.

Черговий оператор допоможе Вам знайти інформацію про книги, статті, Інтернет-ресурси, а також підібрати список літератури за конкретною темою.

Щоб скористатися довідкою:

  • вкажіть свій Email
  • напишіть запитання
  • черговий оператор надішле відповідь на Ваш Email



*Ми збережемо конфіденційність Ваших даних

Запитай у психолога

«Запитай у психолога» - безкоштовний інформаційний сервіс бібліотеки.

Кваліфіковані поради психолога та відповіді на питання, що Вас хвилюють.

Щоб задати запитання психологу:

  • вкажіть свій Email
  • напишіть запитання
  • психолог надішле відповідь на Ваш Email



*Ми збережемо конфіденційність Ваших даних

Правила користування

ВАШІ ПРАВА

1. Право на обслуговування у Бібліотеці мають громадяни України незалежно від статі, національності, соціального стану, політичних та релігійних переконань, місця проживання, а також юридичні особи – підприємства, установи, організації.

2. Іноземні громадяни та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, користуються тими самими правами на бібліотечне обслуговування, що й громадяни України.

3. Бібліотечне обслуговування юридичних осіб здійснюється на основі відповідних договорів.

4. Бібліотечне обслуговування неповнолітніх здійснюється на загальних умовах.

5. Користувачі з вадами зору мають право на одержання документів на спеціальних носіях інформації.

6. Обслуговування користувачів у Бібліотеці здійснюється через:

  • відділ міського абонемента
  • відділ читальних залів
  • науково-методичний відділ
  • інформаційно-бібліографічний відділ
  • сектор періодики
  • сектор мистецтв
  • сектор обслуговування дітей
  • сектор документів іноземними мовами
  • сектор інтернет-центр

7. Користувачі, які не можуть відвідувати Бібліотеку через певні обставини (інваліди 1 та 2-ї груп) мають право на нестаціонарне обслуговування (книгоношення, аудіокнигоношення).

8. Користувачі Бібліотеки мають право безоплатно:

8.1. користуватися інформацією про склад бібліотечного фонду через довідково-пошуковий апарат Бібліотеки, в т. ч. електронний каталог, бази даних, віртуальні довідки, що розміщені на офіційному веб-сайті Бібліотеки;

8.2. користуватися електронними інформаційними ресурсами, доступ до яких надає Бібліотека;

8.3. отримувати консультаційну допомогу в пошуку та виборі джерел інформації на основі документних та електронних ресурсів Бібліотеки;

8.4. брати участь у соціокультурних заходах, майстер-класах за участю фахівців, які проводяться Бібліотекою;

8.5. отримувати у тимчасове користування документи із фондів Бібліотеки, крім документів, придбаних за кошти, одержані від господарської діяльності Бібліотеки;

8.6. отримувати у тимчасове користування документи із фонду німецького культурного центру Гете-інститут в Україні через послугу «Заочний абонемент»;

8.7. займатися у клубах за інтересами, що діють при Бібліотеці;

8.8. пройти навчання з комп'ютерної та інтернет грамотності;

8.9. користуватись інтернет-звʼязком, в т.ч. бездротовим (WI-FI);

8.10. отримати анонімну психологічну е-консультацію кваліфікованого психолога.

9. Користувачі Бібліотеки мають право на користування іншими видами послуг, в т. ч. на платній основі, відповідно до чинного законодавства.

10. Користувачам Бібліотеки- мешканцям Тернополя, література для користування поза межами Бібліотеки видається безкоштовно.

11. При видачі документів додому користувачам Бібліотеки із тимчасовою реєстрацією, іногороднім студентам, мешканцям районів області визначається розмір коштів, що передаються користувачами як забезпечення виконання ними зобов'язань щодо повернення одержаних у бібліотеці документів.

12. Користувачі з тимчасовою реєстрацією, іногородні студенти, мешканці районів області користуються літературою безкоштовно тільки у читальному залі бібліотеки.

13. Користувачі мають право одержати для опрацювання поза бібліотекою одноразово до п’яти друкованих видань терміном до 30 діб, після реєстрації їх у читацькому формулярі.

14. Термін користування документами може бути продовжений, при відсутності на них попиту з боку інших користувачів.

15. Термін користування новими надходженнями, документами підвищеного читацького попиту може бути зменшено до 5–15 днів.

16. Рідкісні та цінні документи, єдині примірники книг, довідкових видань, періодика видаються лише у читальному залі. Кількість бібліотечних документів, що видається у читальному залі, не обмежується.

Витяг із «Правил користування
Тернопільською обласною бібліотекою для молоді»