У серії «Підручники з комунікації та медіазнавства» редактори та видавці мають на меті представити сферу комунікативістики в цілому, а також відповідні підрозділи та напрями досліджень. Різноманітні представлені та критично осмислені авторитетними авторами результати досліджені, усе ще молодої дисципліни «Комунікативістика» подаються в підручниках у систематизованому вигляді. Таким чином, наявні базові знання з цієї дисципліни стають доступними для ширшою кола зацікавленої громадськості.
За допомогою цієї серії редактори та видавці прагнуть досягти трьох цілей:
– по-перше, вони хочуть зробити внесок у подальший розвиток, становлення та профілювання предмета комунікативістики. Комунікативістика розуміється як соціальна наукова дисципліна, яка має справу — з посиланнями на інші дисципліни — насамперед з явищами публічної комунікації в суспільстві.
– по-друге, автори мають на меті надати студентам і всім, хто цікавиться предметом, ґрунтовний надійний, компактний і сучасний огляд підгалузей предмета. Це включає представлення основних теорій, підходів, методів та основних результатів досліджень. Таким чином, посібники зосереджуються на необхідних базових знаннях. Підручники призначені для використання як в освітньому процесі в університетах, вищих технічних закладах освіти та відповідних академіях, так і для самостійного вивчення. Тому велике значення надається дидактичній підготовці матеріалу.
– по-третє, серія покликана сприяти необхідному осмисленню та систематизації знань у межах дисципліни. Завдяки цій серії порівняно молода дисципліна «Комунікативістика» має отримати майданчик для внутрішньо-фахових дискусій. Відповідно, серія розрахована на те, щоб бути відкритою для тем і авторів.