У книжці «Графічний дизайн: Нові основи» відомої авторки Еллен Лаптон Thinking with Type, Type on Screen) і викладачки дизайну Дженніфер Коул Філліпс розглянуто ключові поняття візуальної мови, на яких ґрунтується будь-яка дизайнерська робота — від логотипа чи «шапки» фірмових бланків до складних вебсайтів та інтерфейсів.
На основі аналізу численних робіт студентів і досвідчених дизайнерів авторки пояснюють основоположні складові двовимірного дизайну, такі як точка, лінія, площина, масштаб, ієрархія, шари і прозорість, та демонструють можливості злагодженої взаємодії цих складових.
Друге видання, ретельно переглянуте, містить новий розділ про принципи гештальту, а ще — багато нових прикладів, зокрема за темами роботи з сіткою та кольором.