Напевно, сьогодні немає такої людини, яка б не чула про маркетинг.
Маркетинг – це діяльність, спрямована на досягнення цілей шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів.
Пропонуємо книги, які дозволять дізнатись про маркетинг трішки більше, ніж ви чули. Можливо, навіть надихнуть чи допоможуть зробити ваш бізнес успішним.
Читайте, застосовуйте, покращуйте результат!
Батирєв, М. (Комбат) 45 татуювань продавана [Текст] : правила для тих, хто продає і керує продажами / М. (. Батирєв. – Харків : Ранок ; Фабула, 2017. – 328 с. – (Нон-фікшн)
Якщо ви працюєте в продажах, можна вас привітати. Продажі роблять людей сильними переговорниками, психологами, керівниками, ораторами. Гарним продавцям під силу практично будь-які бізнес-завдання.
Автор цієї книжки, відомий бізнес-спікер Максим Батирєв, свого часу пройшов у великій консалтинговій компанії шлях від менеджера з продажів до члена правління.
Кожен випадок з його практики — це урок на майбутнє, свого роду татуювання на серці. Цих татуювань тут загалом сорок п’ять, але насправді їх набагато більше.
Якщо ваша робота пов’язана із продажами, вам потрібна ця книжка.
Беквіт, Г. Продаючи невидиме [Текст] : керівництво з сучасного маркетингу послуг / Г. Беквіт. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2018.- 191 c.
Ця книжка – результат двадцятип’ятирічного досвіду роботи Беквіта з найвпливовішими та найуспішнішими бізнесменами світу. Які продають… Повітря. Саме так. Цей посібник – збірка ефективних порад у сфері маркетингу послуг. На прикладі великих компаній Federal Express, Citicorp та численних приватних підприємств автор демонструє різноманітні методики і стратегії успішного продажу “невидимого” товару. Автор указує на те. Що саме варто поліпшити в продукції компанії. Розкриває основи маркетингу послуг. Радить, як вигідно позиціонувати послуги та розуміти клієнта.
Бергер, Й. Заразливий [Текст] = Contagious : Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними / Й. Бергер ; пер. з англ. О. Замойська. – 4-те вид. – Київ : Наш формат, 2018. – 196 с.
Науковець і бізнес-експерт Йона Берґер у своїх дослідженнях шукає відповіді на питання: чому одні ідеї та товари, моделі Чому одні відео на YouTube переглядають мільйони людей, а інші, не менш дотепні і поведінки стають популярними, навіть заразливими, а інші залишаються поза масовою увагою. захопливі, залишаються без уваги? Чому в певних ресторанах завжди людно, у той час як аналогічні заклади масово банкрутують? Яким чином місце голосування впливає на виборців? Чи можливо зробити продукт популярним за обмеженого рекламного бюджету? І чи завжди мільйонні витрати на рекламу повертаються мільйонними прибутками.
Голідей, Р. Маркетинг майбутнього [Текст] = Growth Hacker Marketing : Як гроуз-хакери змінюють правила гри / Р. Голідей ; пер. з англ. О. Асташова. – Київ : Наш формат, 2018. – 101 с.
Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти. Вони не лише потребують чималих коштів і зусиль, а й малоефективні в наш час. Майбутнє компаній нового покоління — за ґроуз-хакінгом. Стратегії новітнього маркетингу допоможуть вам запустити власний стартап, популяризувати свій продукт і залучити нових клієнтів, не витрачаючи жодної копійки на білборди чи телевізійну рекламу. Саме так свого часу зробили всесвітньо відомі бренди — Instagram, Dropbox, Uber, Airbnb — і довели, що традиційний маркетинг уже в минулому.
Котлер, Ф. Маркетинг 4.0 [Текст] : Від традиційного до цифрового / Ф. Котлер, Г. Картаджая, Ї. Сетьяван. – Київ : КМ-БУКС, 2018. – 207 с.
Кожні кілька років постає яка-небудь «нова» течія маркетингу. Але цього разу досвідчені маркетологи та маркетологині знають, що змінилися не просто правила гри – змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду – а конкурентів за їхню увагу виникає все більше.
«Маркетинг 4. 0» містить грунтовні та детальні поради, як створити месидж, який почують, як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд.
Філіп Котлер, всесвітньо відомий батько-засновник маркетингу як дисципліни, пропонує досвідченим спеціалістам серйозну розмову про те, якими покупці є зараз та якими вони будуть завтра – у світі, де стрімко зростає взаємопов’язаність спільнот та постають нові технології.
Кушнір, Р. Продажі з любов’ю або Як звабити клієнта на тривалі взаємини [Текст] / Р. Кушнір. – Дрогобич : Коло, 2015. – 199 с.
Дуже часто продажі подають мало не як насильницьку дію щодо клієнта, якого треба переконати, «продавити» і змусити зробити щось таке, до чого він зовсім не схильний.
Натомість автор стверджує, що справжні довготермінові взаємини у бізнесі базуються лише на добрих полюбовних стосунках, вміннях вибудовувати цілу систему продаж, а зовсім не на вміннях маніпулювати чи нав’язувати або тим більше продавати щось у конкретний момент.
У книзі чи не вперше розглядається процес продаж як глибинний, взаємовигідний процес між обома сторонами, дуже схожий на те, що ми називаємо «любов’ю», який не тільки дає кращу емоційну віддачу, але і робить вашу компанію ефективнішою у фінансових вимірниках.
Мак-Кі, Р. Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху [Текст] = Storynomics: Story-Driven Marketing in the Post-Advertising World / Р. Мак-Кі, Т. Джерас. – Харків : Vivat, 2019. – 239 с. – (Бізнес)
«Сторіноміка…» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії, яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Заснована на всесвітньо відомому семінарі, створеному легендарним майстром оповіді Робертом Мак- Кі, ця унікальна книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес-корпорацій. Мак-Кі, один із розробників маркетингових стратегій провідних брендів у сфері В2В й В2С, як-от Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM та Siemens, демонструє оригінальну концепцію, що значно перевершує традиційні моделі та навчає, як ловити «на гачок» клієнтів завдяки сюжетно- орієнтованій і мотиваційній рекламі. Автори пояснюють, що саме робить історію переконливою, і навчають застосовувати техніки сторітелінгу в бізнесі.
Манн І. Маркетинг без бюджету [Текст] : 50 дієвих інструментів / І. Манн. – Дніпро : Моноліт, 2018. – 317 с.
Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці “Маркетинг без бюджету” відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна.
Цей практичний посібник містить неодноразово перевірені рецепти та свіжі ідеї з покроковими інструкціями щодо їх реалізації.
Манн, І. Маркетинг на 100% [Текст] : Ремікс : Як стати успішним менеджером із маркетингу / І. Манн. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2018. – 239 с.
Хочете дізнатися більше про теорію маркетингу? Брендинг? Популярні стратегії та основи управління? Тоді не шукайте відповідей у цій книжці. У ній навіть немає типового визначення маркетингу. А що в ній є? Усе, без перебільшення. Те, що пояснить, як зробити маркетинг кращим і як стати найуспішнішим менеджером із маркетингу на 100 %. Оригінальний практичний підхід і жодної теорії, математичних формул та розлогих міркувань. Маркетинг у дії, не відірваний від життя.
Світвуд, А. Маркетингова аналітика [Текст] = The Analytical Marketer : Як підкріпити інтуїцію даними / А. Світвуд ; пер. з англ. О. Асташова. – Київ : Наш формат, 2019. – 152 с.
Великі дані кардинально трансформували сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами. У цій книжці експертка з маркетингу Адель Світвуд показує, як ефективно організувати роботу маркетингового відділу в цифрову епоху, які знання та вміння в цій сфері виходять на перший план і які люди точно знадобляться вашій компанії.